10 Kasım 2010 Çarşamba

Çeşme ve huzur içinde bir tatil

İyi kide gelmişiz..Tüm doğum süresinin yorgunluğu ve sarı kuzumla beraber geçirdiğim yoğun ilk 3 ayın yorgunluğu bir anda uçup gidiverdi.Tabii canım aşkıma teşekkür ederim, böyle bir güzel tatil yaşattığı için bana ve oğluma...

Sabah kahvaltımızdan sonra havuza gittik.Havuza sırayla girdik malum bebişe göz kulak olma anlamında:))) Ama sağolsun canım yavrumuz öyle zorluk çıkarmadı...Termal havuzu doya doya kullandık.Sauna ile kemiklerimiz ısındı.Kapalı havuzu baştan sona döne döne turladık..Bu aralarda ben bazen havuz başında emzirme önlüğümü takarak sarı kuzuyu emzirmeyi de ihmal etmedim.O uykusuna dalarken bizde rahat rahat yüzdük...Bir de bu yorgunluğumuzu genel masajla tamamladık.Birazdan aromaterapili bakımım başlıyacak..

Haydi ben gidiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder