2 Kasım 2010 Salı

Missssler gibi kokalım...

Güzel bir uyku için bıcı bıcı yapmak lazım...Günaşırı yıkanma maceralarımızdan birini daha yaşadık..Hadi bakalım yıkanalım..Aldığım banyo küveti artık küçük gelmeye başladı.Önceleri masum masum kuzu gibi oturan oğlum büyüdükçe hareketlenmeye başlayınca yıkamak bir yandan zorlaşmaya başladı.:)))Neyse çok yormuyor annesini...Yatağın üstüne havlusunu serdim ve bir yandan gelen öğle güneşiyle ohh kurulandı bizim yumurcak..Sonra bebe yağıyla hafifçe masaj yaptım.Kaslarını çalıştırdım ve hafif jimnastik yaptık:))Şimdi emme vakti ve emince zaten gözler milim milim küçülüyor ve uykuya dalış...Umarım güzel ve derin bir uyku çeker de ben de biraz iş yaparım.Yoksa nerde yapmaya zaman vermiyor.Yemek yaparken bile paşa koltuğuna oturtup ( ana kucağı) mutfağa taşınıyoruz.Bir yandan onunla ilgilenirken bir yandan da yemek yapmaya çalışıyorum.Tabii bazen mızıklanıncada ayağımla paşa koltuğunu hafif sallıyorum.Anne olmak çok zor ama çok çok güzel birşey...Çok şükür bu günlere...

2 yorum:

  1. sarı kuzuyu bizler için bol bol öp niran ablacım

    bilal öcal

    YanıtlaSil
  2. Canım benim öpmez miyim hiç...Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil